Bij de Tulpenboom

Bij de Tulpenboom

donderdag 18 februari 2016

Februari-vrolijkheid

Al is het vandaag niet zo zonnig als gisteren en eergisteren en ben ik nu vrij en toen niet, ik wil mijn goede humeur daar niet door laten bederven. Daarom zijn hier twee plaatjes die de februari-vrolijkheid van de afgelopen twee dagen verbeelden. Eergisteren maakte ik met mijn nicht na tijden weer eens een korte wandeling waarbij we genoten van een broodje op een bankje in de zon. "Beauty is in the eye of the beholder", schoonheid schuilt in het oog van wie het wil zien!
 

We zagen bloeiende crocussen in het gras, de gele waren al wat verder dan de paarse. Om blij van te worden zo mooi!


En deze olifant, hoe kun je nou niet vrolijk worden van dit beeldje?

2 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n wandeling en al even buiten op het bankje in de zon. Het olifantje heeft er ook lol in.
    Hier was vandaag nog een vaag zonnetje, maar die trekt nu ook weg.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die crocussen... we kwamen een heel veld paarse tegen gisteren.. zo mooi!
    Laat het alsjeblieft niet meer gaan vriezen..

    BeantwoordenVerwijderen