Bij de Tulpenboom

Bij de Tulpenboom

woensdag 28 december 2016

Kerst en wandelingen

We kijken terug op gezellige kerstdagen. Ik hou ook van het versieren van huis en tuin met wat lichtjes, groen en bloemen met kerst. Dit jaar al in november kwamen mijn nicht en ik in kerststemming door ons bezoek aan de Country Christmasfair op Kasteel De Haar, altijd een prachtig verzorgd evenement en juist het leukst als ik een paar jaar níet ben geweest.
Daarna volgde het kerstfeest bij m'n broer met Hans en m'n moeder, waarbij de medewerkers weer alles gedaan hadden om de bewoners en hun familie een fijne avond te bezorgen. Zelf hadden ze er ook weer veel plezier in: als herder, engel of gulle gastheer/-vrouw! Eerste kerstdag waren m'n moeder en nicht bij ons en tweede kerstdag waren we met z'n drieën en hebben Hans en ik een stormachtige maar zonnige wandeling gemaakt bij de Breukeleveense/Tienhovense plassen , het mooie wandelgebied tussen Tienhoven en Loosdrecht. Ook dinsdag hebben we gewandeld, door Loenen a/d Vecht. We gingen tegen de avond en het was ook daar sfeervol met de lichtjes die hier en daar aan gingen.







 Een "poesproof" kerstboeket (bovenop zit plakband tegen hengelende poezenpootjes: dat hielp zowaar!).

 

 Tienhoven

 De Tienhovense Plassen

  

  Loenen a/d Vecht











2 opmerkingen:

  1. Wat een sfeertje spreekt uit je foto's, geweldig. Fijn dat het zulke goede dagen waren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het was goed Vlas en ook kerstig genoeg hoor! Tijd nu voor inkeer en bezinning in deze heilige dagen- en nachtentijd.

    BeantwoordenVerwijderen